dinsdag 23 juni 2009

Een zuivere en onbevlekte godsdienst

Beste lezers,

Het verbaast mij iedere keer opnieuw hoe nabij het hart van God ligt bij de weduwen en wezen. Afgelopen zondag waren de kinderen van het Kidsgear Children's Choir van UP4s (http://www.up4s.nl)bij ons te gast in de Emmanuel Gemeente. Geweldig gewoonweg om te zien hoe deze kinderen Gods lof zongen en hoe zij een verbeterd leven kunnen hebben met name door middel van deze stichting UP4s.Ik was diep onder indruk van het werk wat Sylvia en haar man Frank Rus van de grond hebben gebracht en ben er trots op dat zij leden van onze gemeente zijn. Te weten dat wij rijk gezegend zijn in Nederland moet het ons toch bewegen om iets te betekenen voor hen die geen ouders of geen partner meer hebben en ook geen middelen hebben om voor zichzelf te zorgen.
Inmiddels heeft Sylvia in onze gemeente al tientallen sponsors kunnen krijgen om te zorgen voor een kind. Geweldig EmmanuelGemeente! Ik ben er zo blij mee, ik heb er geen woorden voor. De Emmanuel Gemeente mag ook het werk dat Stichting Anugerah.(http://www.sinaranugerah.nl.)doet, zien als een deel van onze eigen zendingswerk in Indonesie en ik wil ook alle jonge/oudere en oude mensen bedanken die zich hiervoor dit alles hebben ingezet. Zo steunen wij ook een kindertehuis in India en de gelovigen in Israel.
Wij willen als gemeente rijk zijn in goede werken. Ik ben trots op onze gemeenschap dat wij in die zin de goede kant opgaan. Moge de Here ons rijkelijk bijstaan opdat wij nog vele vele anderen tot zegen zullen zijn.

De Here zij met uwen geest
blessings

Peter

Geen opmerkingen: